بازدید نظامی مانعی ندارد!

عراقچی: بازدید نظامی مانعی ندارد!
ظریف: بازدید نیست دسترسی است! رهبرمعظم: من اجازه نمیدهم.
از تعبیر من اجازه نمی دهم رهبر معظم دانسته می شود بی تعارف تیم هسته ای و مسئولین بالاتر در مقام عمل توجهی به منویات و خطوط قرمز ندارند. به نحوی که گاهی رهبری می فرمود عبور نمی کنند و نکنند و اخیرا فرمود نباید عبور کنند. و همچنین قبلا بطور مطلق می فرمودند به تیم اعتماد داریم اما چند مدت پیش فرمودند امیدواریم این اعتماد ادامه یابد.
دولت فعلی وزیر شاخصی ندارد حالا غیر از متوسط هایی مثل شخص وزیر اقتصاد (که البته صدایش بجایی نمیرسد) یا کمی بهتر از او وزیر بهداشت(که البته در همین جا هم سیاستهای غلط هست ولی خوب بهتراز بقیه است.) عمده هویت دولت فعلی بر عهده وزیرارشاد و وزیر خارجه است. و رهبر معظم بخاطر این که تلقی خواص این نباشد که زیر آب دولت زده شد تاکنون خیلی مستقیما این دو وزیر را نقد علنی و شدید نکرده اند. مجلس هم مشغول انتخابات بعدی است و فریادهای رهبری را فعلا صلاح نمی بیند بطور عملیاتی پاسخ بدهد. رئیس مجلس هم که امان از آنها که ساکتین فتنه را انکار میکنند و برای آن یاغی بر انقلاب پیام حجت الاسلام می فرستد. اما نتیجه مطلوب خود را ازین سکوتها و مماشات ها نخواهد گرفت. الغرض اخیرا عراقچی بازدید نظامی را مجاز دانست و ظریف با تغییر اسم آن را دسترسی و نه بازدید خواند. حالا فارغ از تعابیر، ورود عمومی و مستقیم رهبر معظم در این جریانات ترجمان خوبی ندارد و بیانگر تخلفات عملی و مهم تیم هسته ای و رئیس دولت از فرامین کلی آقاست.
هرچند بنده تجربتا و منطقا و شرعا میدانم کسی جز شخص سفیه از فرامین کلی و مهم آقا و خطوط قرمز ایشان در این مملکت عبور نمی کند. چون عبور از منویات این عالم عادل زمان شناس و دلسوز و خیرخواه و با تجربه و صبور، جز ذلت و خفت و باخت سنگین سیاسی نتیجه ای نداشته و طبیعتا نخواهد داشت. اما چرا خیلی از روسای رده بالا این را نمی فهمند برای خود بنده عجیب است. خلاصه در موقعیت خطیری قرار داریم. خداوند متعال دلهای اشخاص و دیگر مسئولین را بر صواب استوار بدارد. و العاقبه للمتقین.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: